Årsmöte 2021 genomfört

09 JUL 2021 18:00
Årsmötet kunde genomföras under säkra omständigheter med avstånd till varje deltagare samt handsprit vid entrén.
  • Skapad: 09 JUL 2021 18:00

Årsmötet började med att fastställa röstlängden för dagens möte, röstlängden landade på 15 röstberättigade medlemmar. Kort därefter valdes mötesordförande och mötessektreterare samt justeringspersoner och rösträknare. Kort därefter genomgicks den tänkta dagordningen för mötet samt verksamhetsberättelsen för verksamhetsåret 2020 av mötesordförande Hans Bilén. Mötet beslutade att ge Jörgen Himryd (ordförande), Sture Starenhäll, Markus Rödin och Daniel Zetterfors förnyat företroende i styrelsen.

Mötet valde även nya revisorer och revisorersättare, Ordinarie revisorer: Gunnar Lindqvist, Anna-Karin Olsson, revisorersättare Kjell Mattsson. Nya valberedningen kommer betså av Barbro Berntsson (sammankallande), Therese Palmberg och Raymond Ceder.

Även 2021 års årsavgifter fastställs av mötet, detta resulterade i följande:

Vuxen 800kr inklusive licens

Junior 600kr inklusive licens

Ungdomar 150kr inklusive licens

Olicierad medlem 500kr

Stödjande, utan fritt spel 200kr

MOS 2021:

Vuxen 500kr

Junior 300kr

Ungdom 150 kr

Mötet var införstått med för att lösa årskort på MOS-anläggningen behöver även ordinarie årskort lösas.

En annan nyhet som mötet blev underrättade om var att fölande personer upptagits som hedersmedlemmar:

Eilif Sjöberg

Eva Sjöberg

Daniel Zetterfors

Peter Johansson

Gunnar Linqvist

Styrelsen passar även på att tacka medlemmarna för alla goda insatser för föregående verksamhetsår och hoppas på en solig sommar med mycket spel.

Skribent: Markus Rödin
E-post: Adressen Gömd

räknare

Sponsorer:

Fler sponsorer

Skicka mail till Webmaster med frågor eller kommentarer om denna sida.

Gilla oss på facebook!gilla-knapp

Postadress: